Split!

NU sitter vi pa ett internetcafe i hamnen i Split. Har kopt vara batbiljetter till Hvar precis och atit lite frulle.

Var resa var minst sagt spannande, ryktet om kroatiska tagtoaletter visade sig vara sant, lite av en sckrackhistoria faktiskt.
Vi delade sovhytt med 2 bikertjecker som luktade lite funky... minst sagt... Men dom var trevliga fast dom inte kunde ett ord engelska.

Sista morgonen i Prag insag vi att vi gillar starbucks och vi borde verkligen fa det till Sthlm. Sista kvallen i Prag tvingade jag (Sanna) Mickan att dricka tjeckisk pilsner. Jag menar man maste ju prova nar man ar dar. (Mickan: Jag fick i mig halva iaf, men fy satan vad det smakade ackligt)

Vi sag aven nagot som i sverige ar utrotat (tack och lov) Den ultimata hockeyfrillan! Bildbevis kommer senare! Det basta var att det var en tjeckisk konduktor som bar upp denna look.

Sanna testade sin stalmage genom att ata valdigt laskig soppa pa taget, hitills inga problem faktiskt men det sag nog varre ut an det smakade.

Bistron var en kylvaska konduktoren hade hand om......

Juste eftersom dom gommer sina postboxar i Prag sa kommer nagra fa sina pragvykort skickade fran kroatien istallet :)

Kann er uppdaterade!

Puss och Kram! Sanna Och Mickan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul, att läsa vad ni gör. Åker till Nåttarö i morgon, tar inte med datorn. Hoppas ni får det riktigt härligt i Hvar. Siiri har pillat sönder kattluckan, så jag vet inte längre hur jag ska fixa det. Kram. Mamma

2009-07-11 @ 13:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0