Rimini

Mickan har, tankte bara ge er ett livstecken medan datorn for en gang skull ar ledig. Sen ska jag ga och lagga mig igen.

Vi bor pa basta hostellet ever, igar var det liveband och fest har till 12 och sen gick vi ut. Det blev en del dricka och jag gick inte och la mig forron typ 6 imorse. Men gick upp for frukosten. Ohj. Sanna orkade inte men gav mig i uppdrag att kopa med en cola till frukost pa rummet.

Igar anordnade vi ett vattenkrig som tar plats idag kl.2. Vi far se hur manga som minns :p

Nej, nu ska jag sova. Stranden kanns onodig, branner mig anda bara..

Kommentarer
Postat av: Victoria

Länge sen nu..som ni skrev något, och sen du var hemma.



Kommer bli kalas att få krama på dig igen! Saknar, saknar, saknar!!

2009-07-20 @ 23:43:07
URL: http://virraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0